Z różnych stron ciągle słyszymy o „zdrowym stylu lub trybie życia”. Ma się wrażenie, że jest ona ostatnimi czasy bardzo modny. A co tam właściwie się na niego składa? Jest to parę podstawowych zasad, których powinno się przestrzegać. Po pierwsze dieta, po drugie aktywność fizyczna, po trzecie unikanie czynników szkodliwych dla naszego zdrowia.

Każda kobieta chce być sprawna i zdrowa- zwłaszcza latem, kiedy odsłania swoje ciało. Mogą w tym pomóc regularne ćwiczenia fizyczne. Ale nie chodzi tutaj wcale o sport wyczynowy, gdzie potrzebne są dyscyplina i wyrzeczenia, aby osiągnąć sukces, lecz raczej o amatorski trening, który będzie samą przyjemnościom dla ćwiczącego. Ruch ma zbawienny wpływ na nasz organizm, wzmacniając m. in. serce i układ krążenia, zapewniając tym samym zdrowie i siłę. Ćwiczenia fizyczne sprawiając nam przyjemność i powodują wydzielanie hormonu poprawiającego nasz nastrój. Ruch powodujący poprawę samopoczucia pomoże w zachowaniu szczupłej sylwetki i przyczyni się do profilaktyki chorób psychosomatycznych. Czując się zdrowa i sprawna, każda z kobiet poczuje się również piękniejsza. Wystarczy znaleźć własny sposób na relaks w ruchu.

Oto propozycje:
– Jazda na rowerze np. kross rower (10km/h-20km/h) – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 300/600,
-Siatkówka – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 450/590,
-Koszykówka – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 450/590,
-Piłka ręczna – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 600,
-Pływanie – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 400,
-Spacer – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 280,
-Bieganie (wolnym tempem ok. 8 minut) – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 450/600,
-Jazda na rolkach/łyżwach – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 400,
-Narty wodne – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 500,
– Gotowanie – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to około 90,
-Frisbee – liczba kalorii spalona podczas godzinnego wysiłku to 210.